2015-03-21

Russian tankers and pimped bunker

Tomorrow I will play a game of
SoTR and I have now prepared
my russian figures.

Eventhough my bird-friend and fellow
paintcompanion(Hugo) have made
the project somehow difficult I am

now almost finished painting
this russian fighting force. :)
The only thing that remains are
facial-details and wash-paint.
I have also pimped my bunker with
two posters after getting a tip from
my friend Jonas.
http://kampgruppe-engel.blogspot.se/

Now I have also painted my mobile-
mortar crew and I think they look real
good.

Imorgon ska jag spela ett parti av
SoTR och har gjort förberedelser
inför detta.
Trots att min fågelvän och målarpartner(Hugo)
har skapat svårigheter under projektets
gång har jag nu även lyckats måla

klart min ryska styrka. :)
Det enda som återstår för att bli
helt färdig är: ansiktsdetaljer och
wash-färg(skuggning).
Jag har även pyntat min bunker med
planscher för att ge rätt atmosfär.
Tipset till min bunker-pyntning fick
jag från min kompis Jonas.
http://kampgruppe-engel.blogspot.se/
Har även målat min besättning till
min mobila granatkastarramp och jag
är riktigt nöjd med resultatet.








6 kommentarer:

  1. very nice bunker and very good minis!
    good luck for the challenge!
    bye

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thankyou very much Luca! :) A report from the game will soon be published.

      Radera
  2. Nice touch on the bunker, it's the little details that 'make' a model. The vehicle is quite astounding considering its origins.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Indeed Joe! :) I am surprised how well the conversion came out with a small effort. Thankyou for making this comment.

      Radera
  3. Svar
    1. He, he, he! I will share my pictures of my hobby gladly. :) Tack kompis.

      Radera